Ange ett sökord.

Använd minst två bokstäver.

Kontakta oss

Vänligen läs igenom Frågor & svar här nedan för att se om ditt problem kan lösas på detta sättet innan du kontaktar oss. När du kontaktar oss, tänk på att ange ditt telefonnummer och beskriva ditt problem så utförligt som möjligt. Vad får du för felmeddelande, vilken telefonmodell har du? o.s.v.

Kontaktinformation





Ärende


Vanliga frågor & svar

Jag har en smart phone och kan lyssna på ringsignalen jag köpte, men inte spara ner den?

För att spara ringsignalen du köpt så är det så att på många smart phones håller man inne fingret en stund på länken för att få upp en meny. På denna menyn kan du välja att spara ner din ringsignal till din mobiltelefon och njuta av den så mycket du vill.

Vad hände?

Gick något fel när du köpte din ringsignal? Självklart hjälper vi dig! Använd kontaktformuläret och ange ämne "Felanmälan".

Hittar du inte ditt namn som ringsignal?

... Skicka då ett mail till oss så åtgärdar vi detta snabbt och du får ett mail så fort ditt namn finns bland namnringsignalerna.